En vanlig Söndag

Idag blev de att gå upp tidigt skulle möta upp A&B med hundarna så packade in oss i våra bilar och begav oss mot skogen hade väldigt trevligt så jag och A ska nog göra de imorrn me så dom får springa av sog all energi.
Igår blev de väldigt sen ^^ var meningen att jag skulle ta de lugnt eftersom jag blev super bakis igår sen vi va i Rättvik i Fredags, hade kalas skoj träffade väldigt trevliga människor och tillslut hämtade snälla T oss.
Så igår kom ja igång igen runt 6 på kvällen då kändes kroppen någorlunda normal och i dugligt skick,
Så ringde Danne och frågade om inte jag kunde skjutsa han och några till så blev en runda till Orsa köra Snabb Volvo :D Så hämtade och skjutsade alla på diverse ställen och de skulle vara spy paus i mellanåt så de tog sin lilla tid så jag va nog hemma runt 5.30 imorse helt slut och medveten om att jag skulle upp på morgonen och släppa hundarna. Men hade väldigt trevlig var jätte snälla och söta pojkar ^^, så de här kan lätt upprepas och så fick ja än en gång höra hur duktig chaufför ja va och körde som en Karl de ni ;)
Men de va en väldigt händelserik helg och jag är nöjd so far,
tills ja fick en kall dusch nyss så blir att sitta hemma hela kvällen......
Lillebror har flyttat nu! känns så himla tomt nu är de bara jag och lilla nathalie mot världen, känns inte alls kul de är ju inte lilla biten heller de tar ju x-antal timmar att åka till han i Norge
Mår inge vidare just nu allt är kaos ja vet inte vad ja ska känna och hur just nu känns de som världens problem hänger på mina axlar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0