En helt vanlig Tisdag

Igår kom alla små syskon hem såg robin för första gången sen han flyttade till Norge blev känslosamt och roligt men samtidigt jobbigt eftersom ja vet att han åker hem igen om några dar så vill inte involvera mig för mycket de känns som de blir värre när han åker sen..
Idag har ja varit på möte med min jobb coach sen fika på stan med alla syskon kom hem och pratade lite med fia och kom på att vi skulle åka dit så jag Nattis och Erika åkte upp till Evertsberg och hälsade på lekte med casper och skrattade en hel del helt underbart som vanligt. :)
Så Blev de Tacos eftersom mamma och dom åker imorrn till sthlm och jag och Erika blir hemma så får se vad som händer mer i veckan me någonting kul ska väl hända.



Kommentarer
Postat av: Fiaa

Tack för titten! Älskar er girls!!

2009-10-27 @ 22:13:48
URL: http://stahlbebis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0