Dolt Nummer gillar vi inte

Hur ofta ringer folk inte från Dolt nummer? jag tycker de händer mig hela tiden dom ringde nyss från Polisen och då var de dolt nummer fast ja trodde de va mamma som ringde från jobbet så lät väl inte så himla trevlig men dom ville bara säga att dom inte hittat min gamla dator och att dom nu lade ner anmälan. Men jag hade ju inte hoppats på för mycket heller har ju en ny nu i alla fall fast ska anmäla de till försäkringsbolaget med så jag kan få in en slant därifrån.
Jag svarar alltid när de ringer från dolt nummer jag, mest för att jag är nyfiken på vem som ringer och så kan de ju faktiskt ha hänt något med så de känns säkrast att svara, skulle de visa sig att de va en telefon försäljare så får man väl bara tacka nej och lägga på svårare än så är de ju inte :)
Funderar på att åka till farmor och farfar och städa eftersom dom ville ha lite hjälp med de så tänker göra saker som ja aldrig annars tar tag i så nu ska de bli ordning på mitt kaos <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0