Alla fina flickor små

Igår va jag och hälsade på F uppe iBjärre och vi hade super kul och pratade massor om allting och de känns verkligen som hon förstår mig och ja är så glad att vi fått lära känna varandra för de finns nog inga finare vänner än henne och hon är verkligen värd all cred :).
Nu snart ska ja hämta käraste kusinen han har kommit hem från Sthlm och vi är alla nyfikna hur de har gått och hoppas på de positiva,
Massa känslor har bubblat upp inom mej vågar ja hoppas på de positiva nu, jag märker att jag fortfarande drar öronen åt mig åt minsta motgång och känner att de inte är någon idé. Men ska försöka ändra de tankesättet och låta någon in på livet, vill kunna vara kär och bara mysa me nån hemm i soffan och bara ha de bäst.
Så jag hoppas att de kan bli så för mig snart..Eftersom ja har sämst tålamod ^^,
Nu ska ja sitta hemma och hoppas att de dimper ner en kille i brevlådan imorgon ;)


Kommentarer
Postat av: anonym

du verkar ha väldigt många "riktiga" vänner!

Alla verkar betyda Väldigt mycket för dig.

Tro om alla är så bra igentligen ifrån dina ögon eller om du säger så om alla för att bli omtykt, man kan tro det när du skriver så om allt och alla.

2009-10-16 @ 23:38:43
Postat av: Linda

Lilla du som är anonym om du tror att jag bryr mig om vad du säger så har du fel tyvärr och nästa gång kan du ju berätta vem ja är. Den som är anonym brukar vara för feg att gå ut me riktiga namn så försök lite till!

2009-10-18 @ 19:55:58
Postat av: Fiaa

Anonym - Din lilla tragiska människa. En människa som är älskad, precis som Linda, har många riktiga vänner, precis som jag själv. Men haha, ja då märker vi ju att ditt lilla patetiska liv inte har några? Kanske det har att göra med att du är så sjukt omogen? Haha troligen. För det är ju grymt moget att våga stå för sina åsikter och klicka i anonym.



Linda - Du är en fantastisk vän, och jag är din riktiga vän, SÅKLART, och skulle hellre dö än att ens leka vän med lilla anonym.

2009-10-20 @ 16:50:14
URL: http://stahlbebis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0