Tusen tankar snurrar

Nu sitter ja här som vanligt klockan är halv 1 och ja kan inte sova är trött men jag ligger och vrider och vänder mig och får ångest över saker ja inte kan förändra. Samma sak idag men nu behöver ja sömnen har vart alldeles skum i kroppen idag snurrig i huvudet och allmänt trött på livet, Jobbade inatt och de gick väl hyfsat förutom bilen som gick sönder när vi skulle hem hade mammas v70 så slutade låset fram att funka så de gick inte att öppna varken innifrån el utifrån så somnade halv 6. Och hela den här dagen har bestått av kaos våran familj håller snart bokstavligt talat att kolappsa vi är alla för sköra och ingen orkar med den minsta motgång så vet ärligt talat inte hur de här ska sluta. Jag har mått skit hela dan från de att ja vaknade till nu jag lyckas göra mig osams me alla och göra bort mig men ja tänker inte så ja vill inte att alla ska skälla på mig!!
Nej idag har varit den hemskaste på länge trodde inte de kunde bli värre men tydligen hade jag fel den här dagen skulle egentligen raderas..Jag och Erika har legat i min säng hela dan och mått som en påse skit och inte gjort ett dyft inte ens orkar prata om de..
Jag hoppas verkligen att veckan blir bättre annars vet ja inte vart ja ska ta vägen Jag ORKAR verkligen inte må såligt nå mer..ja gör snesteg jag vet de men förtjänar inte alla en andra chans?! alla är inte födda perfekta
Ska försöka sova bort ångesten nu om ja kan

I'm useless it's a fact..

Kommentarer
Postat av: Fiaa

Meh.. =( <3

2009-11-02 @ 00:43:47
URL: http://stahlbebis.blogspot.com
Postat av: Rosie

Vi känner inte varandra så bra än du och jag, men om du känner att du behöver prata med någon och få ur dig all skit så finns jag här. :)

2009-11-04 @ 11:50:56
URL: http://roosiee.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack va gulligt :)

2009-11-04 @ 22:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0