Svensk sjukvård när den är som bäst!

Har hela veckan ringt runt till olika ställen på sjukhuset för att få en tid och prata med en läkare som kan hjälpa mig och då menar ja inte den första bästa AT-läkaren utan den RIKTIG doktor så nu fick ja äntligen prata med en kvinnlig läkare som jag haft tidigare och vi disskuterade mitt problem om att medicinen inte hjälper så nu skrev hon ut ännu mer piller och sen fick ja även hör och häpna! en Magnet röntgen inbokad för hon vill kolla min galla och se vad som händer me den. Förra gången ja gjorde en MR så va de på tarmarna för att kolla att ja inte hade nån tumör, men äntligen känns de som en lösning är på G fast de har då tagit mig väldigt många år, senast ja kollade så åkte ja in första gången 05!!! Förstår ni de senaste året har dom konstaterat att jag har problem med gallan och att ja behöver hjälp men eftersom de här inte är någon vanlig sjukdom så har man inte ens brytt sig om att kolla de tidigare utan dom har tagit bort diverse delar från min kropp ist. Svensk sjukvård!! de är gratis men de känns då inte som dom anstränger sig särskilt mycket för att ta reda på svaret. Men är glad att ja ringde och va påstridig nu kanske ja slipper ont och just nu skiter ja i om dom måste operera bort gallan för de men ja slipper smärtan!!
Men allt de är klart nu och de är redan Onsdag den här veckan har gått fort de är snart dags för Fias fest och de ska bli så himla kul och Emma alx sambo ska sminka mej :D jippi de kommer bli super kul och verkligen minnesvärt de ska vi se till ;)
Dags för horisontal läge och läsa lite ^^
Happyface<3


// xoxo Linda


Kommentarer
Postat av: Fiaa

Jihooo :D

2009-11-25 @ 21:29:41
URL: http://stahlbebis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0