När ska de bli roligt att städa?!

Har precis städat ur mitt rum och verkligen gjort allt då menar jag verkligen ALLT de blev rensning av garderoben och kasta de ja inte lägre kan el vill ha. Så blev de att plocka undan allt porslin ja fått i kartonger så ja vet vart ja har de den dagen jag flyttar.
Men inte va de roligt att städa de tycker nog ingen ja förstår ite hur fort de blir skitigt och damm överallt så måste man dra fram dammsugar monstret och börja, kan inte nån uppfinna trolleri så man bara kan stå där med sin trollstav och slå lite grann säga konstiga ord och sen vips så är de rent de hade varit suveränt :D funderar på att göra ett försök..Men jag tycker de är hur roligt som helst att vara hos någon annan och städa och pilla då ser man resultat och de går finemang men inte hemma hos sig själv, de är lie konsigt de. Kom även fram till att jag aldrig skulle passa som städerska för ja hatar verkligen att städa, plocka undan fine de funkar men inte att dammsuga el tvätta golvet. De är mina i-lands problem för stunden.
Nu har ja förtjänat varm choklad med macka ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0