Gårdagen va fest

De va verkligen party igår ja följde Fia, Daniel och Anna till Rättvik och gick på bowligen där John Lindberg trion spelade och de va verkligen helt otroligt kul tror inte ja har haft så kul på hur länge som helst och de blev lite för mycket av de goda så idag är resultater Bakis och ångest för alla dumheter man gör på fyllan ;) fast så farligt va de inte den här gången men fick intressanta sms på kvällen för de va en viss person som skickade en kontakt till mig och ja har skrattat ettt antal gånger till de ^^,
Så vi kom väl hem runt 3 och innan hade vi varit på donken en snabbis och gjort bort oss lite mer men va fan man lever bara en gång och ja ska iaf inte bo kvar här hela mitt liv så nu har alla lite att skvallra om.. Men idag mår ja som sagt som en påse skit och ja kan inte ens skylla de på någon hehe de är bara mitt eget fel, men idag blir de en hel lugn kväll med mys i soffan med ostbågar för en gångs skull, men ska nog förbi wasa en sväng och säga hej och hinna träffa Nath me men de hinns me klockan är inte ens 18 så de är lugna puckar.
Nej de va verkligen trevligt igår hoppas resten av gänget tycker som mig.

// xoxo Linda

Kommentarer
Postat av: Fiaa

HAHA Ja jävlar vilken rolig kväll! Tack själv sötnos. Ja visst fan gjorde vi bort oss, men kul var det :D Jiiihaa! Puss

2009-11-09 @ 09:57:48
URL: http://stahlbebis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0