Fråga Olle

En utav dom roligaste dokumentärerna går på tv just nu Fråga Olle så sitter och skrattar i min ensamhet men har nyss haft besök av Rosie och Mickan så vi satt och snackade lite skit och sen fick dom hämtning och ja återgår till Tv:n.
Dagen har faktiskt varit fartfylld. Först möte på Hi-vision och så ringde sötaste Fia och undrade om ja kunde komma upp en sväng och passa Casper så blev att sätta mig i bilen mot Bjärre så satt vi och tjötade i flera timmar så blev de hemfärd och barnvakt hemma för mammi skulle jobba natt.
Har ingen aning om va ja ska göra imorrn men ring om de händer nå kul ^^,
Mitt liv är långt ifrån perfekt men mina vänner gör att ja klarar av de!!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0