Fan va allt går åt helvete

FÖRLÅT för att ja är jag tyvärr kan ja ionte ändra på mig trodde ni älskade mig för den ja va men tydligen är ja bortskämd och självisk för att ja vill göra nå me mitt liv jag är fan bara 20 men de känns som ja är 40 har 2 barnoch måste vara hemma jämt.. ja får ALDRIG göra nått ja vill utan att höra folk klaga jag får väl spenadera upp mina sista penagr de är väl mitt val.. Nej jag blir så trött på mitt liv och allas kommentarer Nu kan ni alla som är mina fiender gotta sig jag mår skit och så äre..Trodde jag kunde vara stark men de klarar ja inte JAG ORKAR verkligen inge mer nu håller bägaren på att rinna över jag känner att jag inte har nå liv jag verkligen ingenting!!
Varför går ja och andas på denna jord när ja kan ge liv åt någon annan som förtjänar de?!!
Förlåt alla för att ja gör er besvikna ja är en besvikelse FÖRLÅT ja menar inte att vara de..
Jag känner mej värdelös och ensam...Ja har nog bråkat me alla ja kan helst ska ja sitta hemma som en hemmafru och ta hand om mina syskon som om dom vore mina barn och ingen tycker de är fel. Jo jag är ju bortskämt för de jag har inte valt att leva de livet. Om ja kunde skulle ja fly långt bort härifrån!!

Kommentarer
Postat av: Fiaa

Du är inte bortskämd, det vet du själv också.. Du är en fantastisk människa, en fantastisk vän och om inte annat, en fantastisk kock!! fniss.. Vi älskar dig massor iallafall, och jag kan inte hjälpa dig bort härifrån, men en blått hus i bjärre är iallafall en bit på vägen :) Kramar från oss!!

2009-11-05 @ 21:00:23
URL: http://stahlbebis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0