Mellanting

Nu är de iaf bestämt att ja flyttar till Örebro har fått lght till sommaren så länge och sen får vi se hur de blir efter de kan vara så att ja brestämmer mig att byta skola till Falun el så går ja kvar de märks väl.
Vi har inte firat jul än hemma hos mamma och de blir bara mer och mer kaos för varje dag jag känner hur mitt hat växer för varje sekund ja vet inte va ja ska ta mig till!!
Men hade trevligt i lördags jag satt uppe hos fiaa och daniel och spelade wii va sjukt kul och så va vi uppe på byhdegården och träffade någon speciell ;) Men hade super trevligt och mysigt där uppe :)
Igår blev de även e roadtrip till Stockholm då Johanna inte hade någon skjuts där ifrån hem till blge så jag Erika och Nathalie åkte ner och hämtade upp min sötnos och vi skrattade typ heela vägen hem skit najs :)..
Ibland så känns allt så bra men så verkar de som man aldrig kan vara riktigt lycklig utan de skiter sig bara :/

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0