Julklappshandling

Var ju hos madde igår så vi åkte till Valbo och handlade så irrade runt i diverse affärer och försökte hitta julklappar men är väl sånär färdig med alla inköp. Så åkte vi hem i morse och tog en sväng om i Borlänge och träffade marcus och åt lite sen hem mot mora..Har varit allmänt irriterad dom senaste dagarna kan inte riktigt sätta fingret på vad de är men någonting är de som ligger och gror.
Nu sitter jag och ser på när Alx och Emma tjafsar om vem som är bäst på att sätta upp "tapet" i deras territarium åt holvfe båda vill så mycket och nu tjafsar dom om vem som kan och hur den andre ska göra alltså båda vill styra den andre men kan tala om att de inte går särskilt bra ^^, De är ganska roande med kärleksgnabb och man känner att båda egentligen vill skrika till den andre men båda håller god min hehe.
Dom är så söta när dom står där borde ta ett kort och förgylla tillfället.
Imorgon är sista dan ja kan köpa julklappar har inte hunnit slå in nån än så de blir at sitta uppe hela natten imorrn och fixa med allt pill.
Jag mår bra av er Ni är mina droger ja behöver er för att må bra,
jag är inte menad att vara ensam jag behöver någon som finns där när jag är på väg att falla.

xoxo Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0