Hoppet lever vidare om en vit jul

Igår va jag och hämtade sötaste Tindra har inte sett tjejen på så länge så kidnappade henne ett tag ^^,
och i morse när ja vaknade var de sol och snö helt underbart och de är 1dec om vi har tur kan de bli en vit jul så vi hoppas att de ligger kvar, Dock är de lite kallt men de är bara att klä på sig när ja ska ut med Tindra ja kan ju inte klaga på de redan liksom.
Ja blir lite förvånad över hur livet ter sig ibland jag trodde aldrig jag skulle prata med henne el föra en normal konversation men de har ja lyckats med, och ja är inte en sån person som vill vara osams och skulle ja vara de med någon så är de inte värre än att ja kan ge personen en andra chans, och en del människor har man gett för många chanser att ändra på sig och dom gör inte de i alla fall men dom man minst trodde skulle ändra sig gör de när dom får en andra chans, Jag är imponerad men känner att ja gör rätt val,
Blir kanske att åka till Norge och hämta lillebror i slutet av veckan ska se om Nath kommer hem så ja får sällskap dit så ja har nån att prata med och ha med mig, Så vi hoppas på de nu då :)
Jag är starkare än förut!!
//xoxo Linda

Kommentarer
Postat av: Johanna

Guuuud va snygg din blogg blev :):) (Y)

2009-12-04 @ 20:39:05
URL: http://johannamarianordkvist.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack johanna :D me like it me :D

2009-12-07 @ 14:41:42
URL: http://lindarostedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0