God Jul På er alla

Jaha så var de äntligen julafton fast de känns inte alls lika speciellt som förut och ännu mindre nu när inga barn är hemma men vi ska ju ut till farmor och dom sen :) Så nu snart får jag nog slita mig från datron och gör mej lite fin och fixa lite med de sista.
Va på stan med Alx ett tag igår och träffade på nath,riken och sofie så vi tog en fika och sen letade vi vidare och kan ju tala om att de inte bara va vi som va ute ^^,
Har vaknat hela morgonen av God jul sms :D man blir så himla glad av dom eller iaf jag känner mig speciell oavsett att man skickar samma sms till hundra. Nej man ska alltid ha sån gemenskap när de är jul, de är mysigt men tråkigt att man inte kan ha de resterande 364 dagarna.
Nu lär ja fixa lite pyssel :)

God Jul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0