4 dagar till julafton fast de känns inte så

Jag har sjuk ångest över julen jag har inte hunnit köpt en enda julklapp jag har inga pengar att köpa nå för och de är hur många som helst som ja ska köpa till, Men måste nog skära ner och bara ta dom viktigaste men hur fan ska man kunna prioritera dom viktigaste?! måste få bli familjen de i så fall.. Va uppe hos fia igår pratade som vanligt en hel del och hon ska hjälpa oss med en hel de loch de uppskattas de ska du veta :) Ibland då känns de som ja vill lägga mig ner och dö för när de väl händer positiva saker så måste de alltid vara någonting negativt för man får då aldrig vara helt lycklig. Men de här ska vi fixa de måste vi för annars går vi under och ja menar verkligen under jag vet att min mamma aldrig kommer kunna klara de här om de går åt fel håll.
Men imorgon ska ja till Storvik till Madde och vi ska till Valbo och handla julklappar och hon ska följa med till mora på Tisdag så då sover ja kvar så slipper hon åka tåg :)
Nu har ja även avslutat min praktik på sjukhuset och ja har haft så sjukt kul och ja är så nöjd att ja fick göra de och ja stortrivdes de beror mycket på alla kollergor och ja känner att de är rätt jobb för mig och den person jag är. Så de är mycket positivt den senaste tiden har verkligen haft fullt upp. men de gillas

4 dar sen är allt över...
xoxo Linda

Kommentarer
Postat av: Fiaa

Självklart ställer jag upp, det ska bli mig ett sant nöje.

2009-12-21 @ 12:29:19
URL: http://stahlbebis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0