13/12

Nu har de blivit lite glest med uppdatering men har hänt en hel del, va ju på jobb intervju i sthlm förra Onsdagen så ja väntar svar därifrån sen har ja praktik uppe hos mamma för att se om de är nå jobb för mig :) Och så kollade jag högskolan och då visar de sig att jag kommit in i Örebro som Sjuksköterska så nu har allting verkligen gått uppåt så är supe duper nöjd. Men allt de roliga har ju ett slut?!
Robin lillebror kom för en gångskull hem men va bara hema 25h och sen åkte han med nattis till sin pappa och nu har deras pappa övertalat Natalie att följa med till Norge fast hon har massa saker vi planerat in men så är de, och de är verkligen skit jobbigt för de känns som alla försvinner ifrån mig.
Men något positivt i helgen va i Fredags då jag drog till Johanna i Blge på Party eftersom hon fyllt 21 så vi festade ända fram till 6 på morgonen men fan va kul vi hade ^^ måste göras om :)
Ska försöka se på en film och döva samvetet.

// xoxo Linda

Kommentarer
Postat av: Fiaa

Hahahaha ja ingen överasskning att den "pappan" och hans familj (inte robin o natalie) är dumma i huvudet. Ursh ursh äcklas.. Love you

2009-12-13 @ 17:51:36
URL: http://stahlbebis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0