vila

Fick ett städ ryck på eftermiddagen hade inget alls att göra och ja tyckte de kändes dumt att bara sitta hemma och göra inget så för att vara snäll mot mammsen som brukar klaga på att ja aldrig gör nått. Så städade jag huset så dom skulle komma hem från begravningen till ett ny städat hus :) snällt va?!
Så efteråt så åkte ja ner på stan och lunchade me Alx och hela arbetsteamet från Monetar
Snacka om sköna människor skit kul hade jag iaf satt och skrattade mest hela tiden åt allas prat i munnen på varann och fina pikar.
När ja kom hem va ja lite trött så kollade på tv men kände de va rätt skönt att vila lite hehe inte så ovanligt för mig.
Men nu är ja lite piggare och väntar på mamma och Jörgen nu.
Imorrn blir de fullt upp hela dan direkt på morgonen ska jag till arbetsförmedlingen, sen direkt efter åker ja till Horndal och ska träffa Erika där och vi ska prata och fika lite, och vid 18 ska ja till Johanna som ja träffade i USA på avskeds middag för hon flyttar till stockholm. Och sen hem på natten och sova :)
fullt upp men kul ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0