skogen och sjuk igen!

Hjälpte lilla farfar idag i skogen va dock inte lika duktig som han men jag är faktiskt 57 år yngre han han så ja va duktig på mitt vis. Sen fick han sockerkänning han har alltså diabetes och sockerkänning får man när kroppen får för mkt med insulin och då blir han helt snurrig i huvudet vet knappt vem jag är eller va ja gör där men då är de bara att proppa i han massa choklad eller annat sött så går de över efter ett tag, men ganska läskigt när de händer.
Har blivit sjuk på kuppen me asså imorse va allting ´fine jag kände inte av någonting och sen vips efter några timmar
i friska luften blev ja sjuk fick feber och JÄTTE  ont i halsen igen så nu är de lite synd om mej ^^,
Men om ja vilar kanske de går över *hoppas*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0