Regnet öser ner

De här vädret gör en inte så positivt inställd direkt. Men känner mig allmänt nere i alla fall men de är väl så ibland och alla kan vi inte vara positiva hela tiden heller.
Igår träffade jag Emma på kvällen först va vi på donken såg snygga killar och dom va INTE från Mora så de bådade gott kände att jag fortfarande kunde känna attraktion för en kille och brydde mig om hur jag såg ut, 1 poäng till mitt lag, Så
åkte vi till rättvik skulle träffa R. men va tror ni  ja gjorde innan då ? jo va tvungen och kolla om han jobbade el var hemma och alla känslor som jag inte trodde fanns kom fram när jasåg bilen och visste vart han va. De blev så bara vi va i Rättvik och så va ja ju tvungen att kolla. Ja vet inte ens va ja skulle ha gjort om jag sett honom eller henne för den delen! Jag hatar mina känslor just nu!
Kom ihåg en sak min farfar alltid sa när jag som liten gjorde ille mig : De går över tills du har gift dig.
Och de är sant de håller i sig ett tag men till slut glömmer du smärtan och går vidare.
Ska försöka palla mig ner på stan i alla fall och fika me kusinen och shoppa de finns inget bättre än att shoppa för de får dig på så mycke bättre humör.

Vill så gärna bara kunna skrika till dig

Fuck you, fuck you very very much
we hate your hole crew
so please don't keep in touch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0