Nya bloggen

Ja nu har ja bestämt att jag ska blogga igen var iofs ett tag sen jag gjorde de sist så får hoppas att de går bra för mig
men är hemma och är barnvakt en sväng tills mammsen kommer hem från jobbet vid typ 22.
Igår va ja chaufför åt moster fast de va ju sent på kvällen. Först satt jag A och S så fint och spelade xbox sen tog de kanske en halvtimme och de dundrade in en hel hög me killar eller dom va 4 st så inte så farligt ^^
men där va ja ensam tjej med 6 killar som drack alkohol och började strippa kan ju medge att de blev en minnes värd kväll som jag kommer påminna dom om när ångesten kryper på hehe
Men kom i säng till slut vid 4 på natten men kunde inte sova förens vid 5 och de sög lite men tar igen de ikväll i stället

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0