Ny vecka

Ja äntligen Måndag eller ja vet inte ens va som händer i veckan :P.. Men vet att imorrn ska jag med lilla syster till tandläkaren i Falun. Hon har nämligen tandläkar skräck så hom måste till falun och sövas varje gång hon ska dit annars funkar de inte. Och mamma ska bort med jobbet så jag ska följa med henne.
Idag har de varit lite sol på morgonen och ja har inte gjort nå vettigt alls bara suttit hemma väntat på ingenting jag hatar verkligen att inte ha ett jobb jag sitter bara hemma hela dagarna för alla andra jobbar ju så jag har ingenting att göra så önskar att ja kan få jobb snart eller rättare sagt att ja får positivt svar på mina ansökningar.
Kina puffar is the shit! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0