It's a heartache

Vill hitta på nånting nu vill vara impulsiv glömma allt de dåliga, bara vara åka bort ett tag skulle verkligen behöva en semester från livet! Åka dit ingen kan nå mig och bara vara gömma och glömma allt de dåliga. Jag hittade massa bilder på mig och han, De känns i hjärtat jag vill att allt ska vara normalt att han kommer på varför han en gång gjort slut me henne! I really need you tonight
Jag låter väldigt bitter och är nog en aning bitter. Ni vet den där känslan när man vet att man bara ska ha nått man bara vet de så gör man allt för att de ska bli så, Men för mig gäller nog bara att släppa taget. Men allt påminner ju om honom bilder, sånger, kompisar, ja kan inte gärna skita i att leva för att de blev så här!
Men ibland är de så enkelt att bara ge upp strunta i att leva för sin egen skull. Men jag trodde att jag hittat rätt och va verkligen säker på att allt skulle bli bra bara ja kom hem och vi träffades.
Något som är positivt är att ja lär mig hantera sorg, Men de gör de inte enklare för mig att träffa killar
känner att ja inte litar på en enda karl just nu, dom kan gömma sig ja vill inte ens träffa nån och dela me mig av mina känslor, de får ta den tid de tar. Måste slicka mina egna sår först och låta dom läka.
Mina underbara vänner ska ha cred för att ni ställer upp och låter mig älta allt och ifrågasätta de mesta.
ni är underbara <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0