Frustrerad

Är sjuk igen den här himla sjukdomen går ju aldrig över är inne på 3:e veckan nu de blir bättre med lite mellan rum si sådär 2 dar är ja " frisk" sen får ja feber igen och ont i halsen. Men är väl nån lång dragen förkylning.
De värsta me att sitta hemma och vara sjuk är att du hinner tänka på allt du inte vill alla dolda känslor kommer upp så de känns som ja mår dåligt både fysiskt och psykiskt, Försökte ringa han idag igen men inget svar, som om ja trodde att de skulle vara de?!  Långt inne hoppas ja att han ska svara och ge mej en rimlig förklaring eller bara säga att de är ett stort missförstånd.
Ja förstår inte varför jag plågar mig själv me de för de blir bara jobbigt men känns som ja måste tänka på han så jag kan sluta göra de någon gång i mitt liv.
I efter hand så tänker man alltid " tänk om" men då hade ja inte varit där jag är nu och tänker man så blir man knäpp i slut ändan nej känner att jag lägger nej de där me killar ett tag nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0