Fest igår = Bakis dag

Igår va ja ju på fördelsedags kalas för Emma som fyllde 20 :) stannade inte så länge kände mig mest i vägen och utanför, Jag brukar väl aldrig vara den som känner så utan ja tar för mig men när de gäller Mora folk så tyvärr jag kan inte med dom, Även fast vi gått i samma skola i flera år så kan dom inte ens försöka konversera eller säga ett kort hej!. Nej de va konstigt men gick ändå dit för E skull.
Sen fick jag och andra Emma ett ryck och fick för oss att festa i Rättvik så ja hämtade upp emma och vi åkte till Rättvik till R och började festa. Snäll han är som lät oss sova där och vara vaken för vår skull :)
De blev bowlingen där Claes af Geijerstam (stavning?) var Dj , han förra idol domaren, hur frän gubbe som helst ^^Åkte hem vid 6 för att ja mådde dåligt, plus att de alltid är skönare i sin egna säng, ni ska veta hur skönt de va att tvätta bort smink, borsta tänderna, dricka litervis me vatten och sen somna om tills långt in på eftermiddagen.
 
Jo de hände en till sak, vet inte om ja ska skratta eller gråta,
Vi ringde han på natten fast från dolt nummer, Han svarade!!!
Men de  va emma som ringde vi låtsades inte som ja va där. Men de kändes i hjärtat, han svarade för en gångs skulle troligtvis för de var dolt nummer men fortfarande han lever!
Ja vet inte hur ja ska hantera dom känslorna de blev väldigt jobbigt.
med tanke på att jag bara va 1km ifrån han, Varför ska allt bli så komplicerat för? Jag måste nog acceptera att de är så här, Men ja VILL INTE!! Den killen har mitt hjärta i sina händer
Jag vet inte ens själv hur de kunde hända.
Ska försöka ta mig ur sängen någon gång under dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0